Sunday, August 24, 2008

teddy bear.

Aku memang suka teddy bear dari dulu lagi. Rasanya mungkin sejak lahir. LOL. Tido siap peluk teddy tu. Ihik.. Tapi skang aku dah tak de satu pun. Teddy kesayangan aku dah aku bagi kat orang masa grad ari tu. Dan aku tak de pun rasa nak beli teddy dah. Ala2 cam tak sesuai plak. Adakah ini tanda yang aku dah tua? Nyeh nyeh..

Masa aku sakit ari tu ada orang bagi aku teddy bear tapi aku tak berapa nak happy dapat teddy tu sebabnyer orang yang bagi tu cam tak berapa nak sesuai nak bagi teddy kat aku dah. Sudahnyer teddy tu jadi mainan Juju + Obi. Hehehe..

Hari tu aku pegi Tesco kat Ampang + kat situ ada Living Cabin. Salah satu kedai peberet aku. Kat situ memang melambak teddy. Cumil2 belaka + tak mahal pun. Rasa cam nak beli jer tapi dari beli teddy baik aku beli tepung untuk buat kek. Heheheh..

Sempat la aku snap gambar teddy tu sebab awek yang jaga kedai tu tido. Wakakakak.

ala cumilnyerrrrrrrr....

yang belah kanan tu muka cam Ulu ler..

No comments: