Sunday, August 24, 2008

MAHA 2008

Jumaat lepas balik dari spital aku terus gi MAHA yang memang agak dekat ngan umah aku. Dah berhari2 bercadang nak pegi tapi asik ujan jer bila petang. Akhirnyer sampai gak aku ke situ. Pukul 6 baru sampai kat situ + baru lepas hujan. Aku hanya sempat round 1/4 jer daripada keseluruhan tempat pameran yang besar ya amat tu.

Sejam jer aku kat situ. Aku beli barang mainan untuk Juju + Obi, rambutan + aiskrim susu kambing. Sempat gak aku naik gajah yang di bawa dari Melaka. RM4 jer bayar untuk naik gajah tu. Nyesal gak lepas tu sebab kesian tengok gajah tu. Huhuh..

Pastu sempat tengok kuda2 untuk dijual. Cantik2 kudanya + ada sekor tu dia punya anu terkeluar. Tergezut aku tengok. Tengah stim la plak. Huhuhuhu.

Yang lamanyer aku kat tempat jual pasir kucing + barang2 mainan kucing. Ada satu stall jer tapi memang dia jual murah. Sayang fulus kureng kot tak memang aku dah borong memacam kat situ. Melepas aku nak tengok pertandingan kucing esoknyer sebab aku gi sloggi party tu.

ini la gajahnyer.. cutekan?
pandangan dari atas gajah. huhuh..
kosi atas gajah yang leh muat 3 orang duduk.
macho jer kuda ni.
kuda stim. umang ai!!
barang2 cicit yang murah2 belaka. huhu
rusa yang nampak manja siap ada aircon kat situ. tak tahan panas kot.
rabbit yang cute giler tapi kena bayar kalau nak tengok dedekat.
cantik kambing ni. i like!!
traktor cute!! hehehe..

Sedih gak tak dapat nak lawat semua tempat. Mesti ada banyak jual produk2 keluaran tempatan pastu harga murah2. Alahai tak per la. Next year aku takkan miss pegi.

ps: syah kata next year tak de plak.. uwaaaaa...

No comments: