Friday, February 20, 2009

Jumaat ke 3 februari 2009.

Lama siot aku tak hapdet. Ikutkan memang aku ada banyak content untuk dimuatkan dalam blog yang tak berapa ramai pengunjung ni tapi tak tau naper cam agak kurang rajin nak hapdet. Uhuk!! Tapi hari ni terbuka juga hati aku nak hapdet. Eheheh..

Masa aku hapdet blog ni aku masih kat opis. Kebiasaan selang Jumaat aku akan recod BTS Raja Lawak 3. Patut minggu ni bukan giliran aku tapi since cinta hati aku balik kampung so aku pun jadik cam tak berapa syiok nak balik rumah awal. Memang la ada anak² cicits kat rumah tu tapi tak per la. Biar la derang berdikari sendirian dalam 12 jam mama tak de kat umah. Aku balik kang tak tau ler camner tongganglanggang cage tu dibuatnyer. Dah le wet food dabes lupa nak beli. Adussss...

Anyway biasanyer aku rekod video jer BTS Raja Lawak 3 tu tapi hari ni cam terajin plak snap gambo derang. So tengok la wajah² mungkin kelakar derang ni...

Jihan yang jadik hujan...

Epul (Chot) yang jadik ayam.. obviously..

Ameer (Chot) yang jadi itik.. itik pengkid?? cisss!!

Am yang jadi tangga?

Jadik suara tangga.. Sebab tu pakai baju itam.. huhuhu..

Jun (LNJ) yang jadik nyamuk Cingukuya (err.. tak reti eja)

Jun buat muka comey... Uhuk!!

Lan (LNJ) jadi nyamuk aedes.. Lan tengah cakap ngan adik dia Dekna...

Jep (Sepah) jadi kapur sekolah.. Cam mayat muka... AyokkKKk!! Masa ni dia tengah nyanyi..

Sepah + akak² make up artis yang vogue the vass..

Mamat (Sepah) yang jadik kapur sireh.. Syuib muka separuh jadik kapur barus..

Reza yang meletops!!!

Ni Jun yang snap.. Waktu senja cantik katanyer.. Dia selalu jadi assistant cameraman kepada aku.. Hohoho..

Ni pun Jun gak snap.. Bunga yang banyak kat sekitar opis aku...

Skang budak² tu semua tengah perform.. Tatau la sapa yang akan terkeluar minggu ni. 2 orang @ 3 orang. 3 orang sebab kalau ada group yang terkeluar dah tentu la jadi 3.. Kalau solo 2 jer la.. Aku agak mungkin Am + Amir yang terkeluar.. Tak pun Am + Chot sebab Chot perform memula.. Takut orang lupa vote.. @ Am + LNJ.. Ntah ler.. Sapa² pun yang keluar aku akan kena gak rekod BTS masa final nanti. Next week bukan aku. Yeahoooo...


No comments: