Tuesday, October 7, 2008

Shiloh + Suri.



Who is the cutest??

12 comments:

Jones said...

kau tau? Aku rasa SURI la anak celebrity Hollywood paling cantik di dunia...

azlinmazni said...

Suri!..She's a trend setter as well!

Syah Shah said...

shiloh ade bibir mungil dan cekci cam mak dia... hohohohohohoh

suri sangat ayu... huhuhuhuhuhuh

disebabkan aku peminat setia angelina jolie, make aku cakap shiloh yang paling cute... buleh dak gitu?? Ahaks~~ :P :P

AyuG said...

D.. aku tau yang ko mmg rasa suri yang paling cantik.. heheh.. aku tau dah...

AyuG said...

maz.. mak suri mmg suka bagi suri pakai baju cantik² + branded²kan?? mesti ko pun nak pakaikan anak ko camtu.. btol tak??

AyuG said...

syah.. kita geng!!! heheheh...

Syah Shah said...

tengok gambo Shiloh tuh, melirik aje mate dia... Ehheks~~ Aku jatuh chenta... Muahahahahahah :P :P

AyuG said...

syah... heheheheh... shiloh dress up cam suri mesti ramai orang tertawan.. mak dia bagi pakai crocs, jeans + tshirt je pun dah ko jatuh cinta..

Syah Shah said...

betul tu.. kalo Shiloh pun dressed up and dolled up, musti Suri pon orang tak pandang dah kan? Kih kih kih kih kih

Tapi bagi aku, less is more... Aku suke tengok bebudak yang pakai simple tapi cute... :D

AyuG said...

betul tu syah... tapi ye la.. mmg obvious sangat bezanyer angie + katie.. sorang cam control freak.. sorang lagi plak ala² free as the bird gitu.. anak² pun jadi beza ler..

rina is pink is sugitani said...

shiloh poreber..die nmpk ganas, independent..cute sgt....
suri tu more gegirl...xkose.......hahahh

azlinmazni said...

hajat dihati tu nk gak dress her up camtu..tp x sheshuai ler..anak aku ganazzz..