Wednesday, October 8, 2008

Guess the belle.


Can you can who is she??

10 comments:

Syah Shah said...

HOH!! Aku tak kenal... :P

AyuG said...

tak kenal langsung?? pemes tu minah tu..

kErAmBiT said...

saya rasa...
cikgu meenakshi / cikgu minachi...?
betul ke...?

Syah Shah said...

tak kenallaa pasal tak nampak muka... ahaks~~ kalo nampak muka dia kompom aku kenal... kot.. Heheheheheh :P :P

aammmm.... J.Lo Kaa??

AyuG said...

syah.. sbb tak nampak muka ler aku suh guess.. hehehe.. badan JLO tak de cantik camtu dah.. kecuali la kena air brush kaw².. hahah

aku kasik clue.. dia ni pelakon + model.. dia belakon cite ghost rider.. clue terang² dah tu..

Syah Shah said...

Ghost Rider punye cite aku tak tengok laa... Err... ghost Rider yang Nicolas Cage belakon tuh kan?? Sebab aku tak ske Nicolas Cage, tuh pasal aku tak tengok... Mueheheheh... Buleh dak cenggitu?? Ahaks~~

Syah Shah said...

Hah, dah gugel kan dia... Name dia Raquel Alessi yeh?? Eheheheheh

Dah dapat dah... Nak adiahhhhhh!! Mueheheheheheh :P :P

AyuG said...

dah gugel pun salah camner nak kasik hadiah ni syah?? ayak...

Syah Shah said...

aih.. bukan ke?? abeh sapo???

Syah Shah said...

Hah, dah dapat... Eva Mendes ye??? Nak adiahhhhhhhh!!!!!

Muahahahahahahah :P :P