Friday, October 10, 2008

Confirm hilang.

Ntah kat mana la aku tercicirkan camera tu.. Camner la leh tercicir tu yang aku heran. Bukannyer camera latest model yang slim² tu tapi ni zaman ais punya camera. Jenuh aku cari sampai aku pusing car park masa tengahari rembang tadi. Kot memang tercicir kat situ memang sah takkan ada dah. Tapi aku just try my luck kot ada. Luck aku memang tak de nampaknyer. Try tanya kat tukang sapu kat situ tapi tak paham bahasa la plak. Huhuhu..

Maka aku kena bersedia kena bebel balik umah kang sebab cuai sangat boleh bagi camera tu hilang. Dah la roomate kesayangan tak bagi bawak gi opis sebab dia nak guna. Dek sebab aku degil + benda tu hilang plak. Mesti kena bebel kaw².. Padan ngan muka aku.

Ya Allah kuatkan la semangat aku nak menempuhnyer.

Amin.


ps: cam biasa bila ada rasa tensi.. akan gi JP untuk tenangkan fikiran..

No comments: