Friday, September 5, 2008

Hujan..

Minggu ni asal petang jer hujan. Sib baik aku gi keje naik kete. Kot naik moto alamatnyer lenjun la tetiap petang. Tak dapat ler aku nak save bajet gini. Huhuhu..

Bila time hujan kat opis aku ni bukan la main sejuk. Semalam la hari paling sejuk aku rasa. Sejuk sampai ke tulang hitam. Err... Tang mana tulang hitam tu aku idak ler tau. Biasa orang guna ayat gitu so aku pun guna la.. Nyeh nyeh..

Semalam memang sejuk giler. Ada sampai tahap aku rasa nak pitam depan pc ni. Samada pitam sebab sejuk @ ngantuk tu tak pastilahkan.. heh heh.. Aku ada jaket tapi lately aku tak berapa suka nak pakai jaket tu. Haa.. Itu tandanya aku nak kena beli jaket baru. Lagipun jaket yang ada tu tak cukup tebal untuk panaskan badan aku. Kot hari biasa bila sejuk jer aku gi la jejalan kat tempat biasa aku tu. Since skang ni pose tak leh la nak gi situ. Kang terbuka pose plak. Uhuk..

KL kalau dah hujan usah dikenang la situasi jemnyer. Fuhhh!! Dasat!! Sib baik aku tak dok area KL.. Selamat aku dari menempuh situasi yang sangat² menyesakkan dada tu. Sempat la aku merasa 3 bulan ngadap jem masa aku dok Damansara dulu. Bila hujan jer aku rasa cam nak tido opis jer. Tak sanggup nak ngadap jem..

Since skang dari opis nak balik rumah aku tak de nak tempuh jem, aku leh snap gambar lagi masa tengah drive time hujan tu. Aksi ni jangan ditiru tau. Aku tak per sebab dah lepas dah pun. Takkan buat dah.


Jalan nak balik ke rumah. tak banyak ngat kete tapi jalan cam harem banyak lubang.

tu dia umah aku pandangan dari jauh.. yg ni aku berenti tepi jalan utk snap gambo..

No comments: