Wednesday, September 24, 2008

Garment Rack Cover With Window.

Ada satu hari tu aku bersiar2 kat jusco equinne (sebenarnya hari2 pegi sebab nak main taiko drumm master tu) nak usha lemari kain sebab lemari plastik yang ada dah dihancurkan dengan sungguh berjaya sekali oleh 2 beradik berekor panjang kat umah tu. Tengah kitaorang usha2 lemari yang ada kat situ, roomate tersayang ternampak benda alah ni. Dia tunjuk la kat aku + sajes beli untuk tutup rack seluar supaya tak berabuk. Aku tros setuju sebab memang berabuk habis seluar2 yang bergantung tu.

Gini rupa plastotet covernyer.

Zoom dekat sket.

Bahagian atas bila dah siap pasang.

Ni bahagian bawah plak.

Ni pandangan dari sisi.

Memang menarik btol benda alah ni. Especially untuk orang2 cam aku yang tak de lemari normal. Heheh.. Bukan aku tanak beli lemari tapi since aku dok umah sewa yang ada kontrak, tak rajin ler aku nak mengangkut lemari normal ke sana ke mari. Kalau guna lemari kain@plastik senang jer. Nak pindah cabut besi pastu lipat simpan dalam kotak. Selamat lemari aku tu + senang nak angkat2.

Suka la aku benda ni. Naper aku tak jumpa dari dulu lagi @ benda ni baru ada sekarang? Tak kisah la janji seluar aku selamat dari habuk. Sekali pandang cam kedai sushi pun ada sebab ada pintu. Heheheh.. Nice..

No comments: