Sunday, August 31, 2008

Sepetang di Sunway Pyramid.

Hari ni pegi Sunway Pyramid untuk beli bekalan pencuci muka + moisturiser kat Yves Rocher yang dah habis. Cam biasa beli 5 barang dapat 40% diskaun. Dah setahun lebih aku pakai produk ni. Memang sesuai ngan kulit muka aku. Aku secara kebetulan jer tau pasal produk ni bila aku menang pencuci muka + moisturisernyer masa Sloggi Party last year. Terus aku berkenan. Jadi ahli free jer pastu bila beli barang harga berapa ntah aku lupa akan dapat cop kat kad keahlian tu. Bila chop dah penuh dapat 1 barang free. Masa birthday plak boleh claim hadiah. Memang puas hatilah. (^^)

Dapat beg plastik kecik jer. Biasa dapat yang besar. Kira ok la.

5 barang dapat harga camni memang berpatutan sungguh pada aku.

Sample2 yang gerenti dapat tiap kali beli barang.

No comments: