Sunday, August 31, 2008

Alhamdulillah. Ramadhan datang lagi.


Esok 1st day kita berpuasa untuk tahun ni + tahun ni kali ke 2 aku berpuasa kat tempat keje aku ni. Yang beshnyer waktu balik diawalkan sejam setengah. Maknanya aku balik keje pukul 4.30 petang. Yeahooo!! Balik leh masak. Ni 1st time aku masak sendiri untuk berbuka. Sebelum2 ni asik beli jer.

Since esok cuti rasanya aku tak berbuka kat rumah. Plannyer nak berbuka kat IKEA. Mesti ramai giler orang tapi tak pe. Aku sanggup beratur panjang sebab worthit sangat berbuka kat situ.

Amboi.. Belum sahur lagi dah citer pasal berbuka la plakkan? Heh heh.. Biasa la tu kan??

Niat untuk bulan puasa yang aku amik dari blog AnjungTaqwa.







Selamat berpuasa pada korang yang sudi baca blog aku ni. Udah2 ler memonteng tu. Rugi woooo.. Heh heh.. Sama dengan la. Curik ayat bang bil.Hihihih..

No comments: