Thursday, January 22, 2009

Aduh. Sakit kepalaku!


Tiba² kepala aku sakit plak masa buat editing. Rasa cam nak tumbang pun ada so aku gi la tapau makanan. Mungkin sebab aku lapar. Dah selesai makan wantan dry mee yang sedap itew kepala aku masih lagi sakit. Aduyai. Dah la semua benda nak kena up hari ni jugak sebab esok sampai rabu minggu depan aku cuti. Ishk! Runsingnyer. Dah la tak de panadol nak ditelan. Hmm.. Aku nak gi beli 100plus la kat cafe. Katanya leh ngubat sakit kepala. Mata aku dah berat giler ni. Ni mesti semua sebab buat editing secara terlampau la ni.

Aduhhhh...

2 comments:

syah shah said...

kene rehatkan mata kot... sebab kalo asyik duk stare kompiter manjang pon bawak mudarat tuh... edit tuh edit le jugak, mata tuh tetapla kene jage... nak pakai seumur hidup tuuu....

uYa said...

tu la tu.. nak kena buat la spek utk protect dari silau monitor nampak gayanyer... minggu ni mmg bizi buat editing.. tunggu arahan punya pasal la.. mencik!!