Sunday, November 2, 2008

Udah tak de koje lain la tu..



Anak aku yang sekoq ni suka sesangat main rendam2 tangan dalam air. Awalnyer aku letak air kat bawah jer tapi tiap pagi lantai kat cage dia basah dek kerana dia dok sibuk la main air tu. So aku beli bekas air yang leh sangkut kat cage. Ingat dah tak main dah. Rupanya sangkaan aku meleset.

Uju.. Uju.. Kalau ko memang suka sangat main air. Ngapenyer time mandi bukan lagi ko mengelejat sampai habis bercalar balar kaki + tangan mama. Semalam lepas mandi nak lap badan kasik kering leh plak dicakarnyer bibir mama yang mungil ni. Sib baik sikit jer walaupun berdarah. Huhuhuhu

4 comments:

rina is pink is sugitani said...

anak pink demam..
senin aritu bwk gi klinik..
nnt die da sihat, nk bwk die gi vaksin la...

uYa said...

dah baik dah demam anak pink tu? camner leh demam.. mama biar dia main ujan ke??

rina is pink is sugitani said...

xde la.. jangkitan kucen2 lain ar.. bese la kucen kampung, biar je la die campo.. lgpun xbwk lagi gi cucuk vaksin

uYa said...

harap2 kucing ko dah ok ler...