Saturday, November 8, 2008

Sehati Berdansa Musim 2.


Aku baru dapat gambar promo ni semalam. Cantik!!! I like!!! Tapi ada yang dah terlampau diedit sampai tak kenal mukanyer.. Apa pun memang aku suka sesangat tengok gegambar ni.. Superb!!! (^^) Nak tengok besar sket klik kat gambar tu ye..

Pemenang mini cooper last year. Vee + Shidi.

Very loving couple walaupun ada gossip tengah berantakan. Lisda + Fauzi. Muka Fauzi tu cam masa dia belakon orang minyak da.. Macam nak makan Lisda walaupun memang boleh makan. Huhuhu..

The cutest couple untuk musim ni. Sasha + Salyo. Sebennyer kelakar.

Newly wed AF couple. Nampak cam tak mesra sangat ler @ is it just me??

Mati pecah perut kalau join derang. Amyza + Izhar. Amyza memang kelakar giler.

Sweet jer. Ani Mayuni + Zairi. Panggilan manja mama + papa. Standard la tu. Sebennyer kelakar gak ni.

Ala² skema couple. Mazin + Anisa.

Anak derang cute nak mams!! Sabrina Ali + Shahrin.

Pasangan rockers!! Ashed + Shima.

Sebennyer main bola ek?? Ke main hoki?? Wife pelakon drama. Shahril Arsat + Noraini Morat.

Dulu ngan Era skang ngan Sinar plak. Dah lama aku tak dengar suara mamat ni sebab tak dengar Sinar.. Jamal Jamaluddin + Faridah.

Cam excited gak nak tengok SB2 ni lepas aku tengok clips behind the scene kat sini http://video.astro.com.my tapi entah ler camner jadiknyer nanti bila dah start. Last year aku tak tengok sangat. Kalau tengok pun time Vee + Shidi jer.. Kot nak dapat info lebih pasal derang gi ler official websitenyer yer...

No comments: