Thursday, July 31, 2008

Matriks ITM.

Entry bawah citer pasal sekolah. Entry ni citer pasal tempat belajar lepas sekolah plak. 4 tahun lebih aku jadi dak ITM. Time aku tu belum jadi ITM tau. Dah nak hujung² baru jadik UITM. Ingat nak letak logo ITM yang lama kaler ijau tu. Tak jumpa plak. Huhuhu.

Apa kes la plak nak citer pasal ITM plak ni. Sama kes cam entry kat bawah. Sabtu ni pun ada gathering gak tapi budak² 1st batch Matriks ITM je. Buat kat restoran seafood kat titiwangsa. Ni pun aku berat hati nak pegi gak sebabnye ada orang yang aku tak suka bebeno akan pegi gath tu. Aku memang tak suka gigiler minah tu sampai nampak bayang dia jer pun dah leh buat aku menyumpah.

Tapi kengkawan besh aku pegi belaka. Dilemma aku dibuatnya. Pikir² dah jadi cam aku ni anti sosial. Memang pun sebenarnya. Ala² serik nak campur ngan orang sangat. Kalau bersosial kat alam siber ni memang aku ske la. Tapi nak jumpa + lepak² memang dah lama terkeluar dari list apa yang aku nak buat.

Ntah ler. Esok aku decide la nak pegi ke tak.

Hmmmm....

No comments: