Friday, July 25, 2008

2 budak nakal.



Ni dia 2 orang budak yang suka menyakat orang kat opis. Especially yang pakai baju kaler merah tu. Ada jer idea nak menyakat orang. Sabar jer la. Aritu dia datang opis aku pastu curik biskut aku sebalang bawak gi opis dia. Jenuh berbalas email bergambar ngan dia tapi dia tanak gak pulangkan biskut tu. Dah la opis dia jauh nak gi amik biskut tu. Jauh sampai kena naik kete tau. Jalan kaki pun boleh tapi jenuh la berpeluh naik bukit.. Huhuhu..

Tapi orang² camni la yang memeriahkan suasana kat opis. Bila dah tensen buat keje derang ni akan jadi ala² joker aka badut nak bagi orang ketawa. Heh heh.. Pastu kalau ada besday sesapa derang la yang akan ingatkan + hantar email kat semua orang. Pastu ada je yang akan beli kek utk celebrate birthday orang tu. Kendiannya collect duit 2 hinggit sorang. Meriah!!

Sayangnyer aku ni kat opis lain so tak merasa la nak celebrate birthday sesapa. Dah la masa birthday aku ari tu aku sakit plak. Aku dapat tau derang dah plan nak beli kek sebab ingat aku balik opis masa birthday aku tu tapi aku masih sakit so aku tak balik opis la. Tak per la. InsyaAllah next year aku ada lagi kat opis ni.

Farid + Muzzamil, korang memang clown but a cool clown. LOL.

No comments: