Saturday, October 20, 2007

chibi maruko chan


Aku ni giler suka tengok tv. Kadang² apa je rancangan yang on aku boleh layan. Isnin lepas masa kat rumah emak, aku bosan dah tengok rancangan raya so aku tune kat animax. Chibi maruko chan baru nak start. Menarik gak ni. Aku sebenarnya tak pernah tengok betul² anime yang ni sebab tak berapa nak lawa lukisannya + maruko ni kurang ajo sket tapi episode hari tu aku terkusyuk plak. Episode ni cerita pasal parents maruko nak bercerai. Aku punya la kusyuk tengok sampai aku boleh menangis tersedu². Huhuhu. Emotionalkan aku? Selama ni aku tau yang maruko ni budak nakal. Lebih kurang cam Shin chan gak tapi episode kali ni betul² menyentuh perasaan aku. Especially time maruko + kakak dia menangis meraung² tanak parents derang bercerai. Ya Allah. Aku tak sangka aku boleh menangis tengok anime Chibi Maruko Chan. Kelakarkan?

No comments: