Showing posts with label biskut raya. Show all posts
Showing posts with label biskut raya. Show all posts

Thursday, August 25, 2011

Sekut raya WAJIB!


Semalam aku buat sekut yang pertama kali aku buat last yer. Gi kat link ni Cornflake Madu kalau nak tengok cara penyediaannyer.

Last year aku guna paper cup yang tecit so tawun ni aku guna yang beso sket. Cepat sket la siapnyer. Heheheh... Tengok bawah ni untuk hasil ketekunanku semalam. Heheheh..



Malam ni aku nak buat lagi rasanyer. Nak guna paper cup yang tecit.

Wednesday, May 19, 2010

Bila dah teringin...

Dah lama sangat aku teringin nak buat sendiri biskut cornflakes madu so malam semalam aku berjaya melakukannyer!!!















Aku bawak ke opis dalam 30 bijik + bagi orang rasa. Rata² komen cukup manis sebab biasanya kalau makan cornflakes madu giler babas manisnyer. Alhamdulillah. Boleh la buat jual nak raya nanti.. Miahahah

ps: tips untuk bagi cornflakes tu melekat together² rupanyer kena bubuh gula. Ok tau dah. Next time akan bubuh gula. (^^)