Wednesday, October 3, 2007

America's Next Top Model Cycle 9


Horeee dah ada cycle baru!! Aku pun tak tau la kenapa aku ala² obses dengan reality tv yang ni. Dia cukup menyampah bila aku kata nak donlod @ tengok rancangan ni. Jangan la gitu sayang.. Tapi untuk cycle terbaru ni dia yang tolong donlodkan 2 espisode terawal tu. Sayang dia!! Mwah!!

Cycle terbaru ni nampak promising gak contestant² yan dah tyra pilih. 1st photoshoot pun menarik + aku mmg suka sangat orang yg memula terkeluar. Bukan suka kat dia tapi suka dia keluar. Heran sungguh camner dia leh terpilih top 13.. Buang masa je amik dia..

Aku harap kali ni tema² photoshoot besh² belakalah. Tak larat dah nak tengok tema yang bukan². Di tambah ngan contestant yang tak paham² bahasa @ tak reti² nak pose. Bosan.

Untuk cycle 9 ni aku suka Chantal, Lisa, Janet.. Ermm.. Sapa lagi ye?? Ambreal kot.. Harap² antara derang berempat yang aku suka ni ada yang akan jadi juara kali ni..

Alamak!!! Cane nak donlod episode terbaru ni??? Tengok youtube jer la nampak gayanye.. huhuhuhu

No comments: